God morgon Söndag
Jag vaknade av klockan som ringde för ca 30 minuter sedan och ville nog egentligen bara vända på mig och somna om haha. 
Gårdagen bjöd på (förutom jobb) en kväll med nya bekantskaper hemma hos fina Malin. Kul att umgås med lite nya vänner, och klickade verkligen med hela gänget 😍 
Sandra och jag jobbar ju tillsammans men Malin och Hanna, de jobbar i samma hus som jag så vi träffas då och då och sen hade vi Fanny, Bella & Lisa som jag inte träffat innan, men gärna träffar igen!! 
Vi gick till Rå vid 11, var kvar till ca 00.30 innan jag traskade hemåt då jag skulle upp tidigt idag för att jobba sista dagen för denna vecka. 
Har inte gjort så mycket mer under början av detta år, men imorgon är jag faktiskt ledig så då ska jag försöka få lite rutiner igen och behöver verkligen städa här hemma.. hehe
 Ha nu ett trevligt avslut av denna helg, nu ska jag göra mig redo för dagen. Kram!
Mimosa har blivit min nya grej. 

Kommentera här: