Planer

Hallå och God kväll
Ligger i soffan och funderar på 13553258 olika saker samtidigt. Till exempel vilken typ av byrå eller garderob jag vill köpa till sovrummet (behövligt!!!), om jag ska orka mig till gymmet innan middagen, om sommaren och alla dess planer, vad jag ska köpa för presenter till alla som fyller år, kort och gott- listan är lång. 
Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt här hemma, lyssnat på Gynning & Berg och skrattat för mig själv. Igår var jag inne i ett riktigt flow på jobbet och hade gärna varit där istället för att vara hemma nu i 3 dagar. Andra älskar ledighet men jag blir nog mest stressad över att inte ha några direkt planer. Speciellt mitt i veckan i januari -Dagarna före löning haha. 
Hade det varit en riktig vinter så hade jag troligen häng ute mer, men häromdagen när jag var ute på en prommis så var det mer "Bambi på hal is" än "åh vad härligt med en rask promenad" haha. Måste kanske införskaffa mig broddar. Fy fan vad tragiskt. 
Nu ska jag se om min kropp orkar sig iväg på gymmet en sväng, sen ska jag laga broccoligratäng till middag. Mums!
Kram 

 



Kommentera här: