Oh Lord.

God förmiddag,
Det är måndag, ny vecka, nya tag. Jag är ledig idag och har en massa att fixa med. Igår kväll fick jag först ventilera mitt hjärta med bästis en stund innan jag tog tag i gran-helvetet. Haha. Fy fan vad barr. Överallt. Ångesten var brutal. Tack och lov så lyssnade jag på Gynning & Berg så mitt i all frustration så fick jag några goda skratt. 
Ganska skönt att slippa granen nu trots att den var sååå vacker. Rummet blev genast mycket rymligare igen. Lovely.
Nu ska jag plocka undan den lilla jul jag har kvar och diska lite så köket blir någorlunda rent och fint. Sen tror jag att jag ska försöka mig på ett nytt recept, en köttfärssoppa med tacosmak, kan ju inte bli fel tänker jag? 
Hoppas ni får en bra start på veckan, 
Kramisar 
Börjar leta inspo inför våren nu i butikerna.
HM Home är riktigt bra på att ligga i framkant. Tips tips att kika in där nu! 

Kommentera här: