Glädjebesked

Torsdag och ännu en ledig dag. Jag började mim förmiddag med ett besök på sjukhuset hos min läkare på rematulogen. Fick glädjebeskedet att min kropp är helt fri från inflammationer för första gången på flera år!!
Förstår ni min lycka? Jag bara log. 
Jag känner mig piggare i kroppen än på flera år. Mim rörlighet har blivit bättre och jag vaknar inte längre av smärta. Mina fötter gör inte ont längre. Mitt knä fungerar som det ska. Mina axlar gör inte ont. Min rygg är inte lika trött. Jag har inte lila mycket psoriasis längre och allt detta är tack vare methotrexate. Det här verkligen hjälpt mig på en nivå som jag knappt kunnat drömma om. Att leva med en kronisk sjukdom är jobbigt. Men nu med tanke på att min bromsmedicin hjälper så bra, så kan jag inget annat än att vara lycklig. 
Behöver heller inte lämna lila mycket prover framöver och det känns som ett gott tecken mot framtiden. Heja min kropp! 
Puss
I helgen ska jag banne mig fira med ett glas bubbel ❤

Kommentera här: