Fredag & snart helg!

God morgon från en ovanligt pigg tjej, vet inte hur jag kan vara vaken denna tid utan att vara ett vrak. Haha. Vaknade kring 05 och kunde inte somna om så låg och drog mig tills klockan ringde vid 06. 
Nu har jag duschat och ska göra mig redo för att åka till jobbet en snabbis. Ska nämligen göra årets entrédukning på Birsta, alltid lika mysigt. Sen slutar jag kring 11, och då går jag på min efterlängtade sista lediga helg innan jul. Har ändå rätt många planer för helgen, ska bland annat gå på teater med Jossi, hälsa på hos Mickis som äntligen flyttat till stan, julbaka med Mammis på söndag och äta massa gott🙋🏼‍♀️
Ha en underbar fredag, kramar från mig! 
Får se om jag kanske åker hem till dessa godingar ikväll för att äta middag och gå på hockey, beror på hur slut jag är ikväll ❤

Kommentera här: