årets sista dag

Klockan är 00.00, 
Det är tisdag den 31 december och årets sista dag. Om 24 timmar, börjar ett nytt år, nytt decennium och livet har fullt med nya möjligheter.
Mitt år har inte varit perfekt, långt ifrån. Men jag mår så himla bra nu, och är så otroligt glad över att jag tagit mig igenom dessa månader som var fyllda med hjärtekross, ångest och osäkerhet. 
Idag ska jag fira livet. Fira in det nya året med dunder och brak. Tillsammans med mina absoluta favoriter. Mina bästisar. 
Men först ska jag sova några timmar för att sedan jobba mitt sista pass för i år, hehe. 
Sen väntar proseccon i kylen och maten skall lagas. Nu ska vi fira. Kram alla hjärtan. 
Kärlek kommer och går, men äkta vänskap, det består

Har piffat här hemma ikväll, längtar såååå till imorgon och känner inte alls någon ångest över att lämna 2019. 
2020, jag är så redo för dig! 

Kommentera här: