Nya blommor och ledig helg!

Hej sköna bönor, fredag och jag har varit ledig dagen till ära!
Fixat och trixat här hemma med att både städa och göra vårfräscht med både tulpaner i rosa och ranunkel i vitt som fick hoppa ner i mina nya vaser från house doctor. Så fint. Nu ikväll har vi ätit gott, J gick precis ut och mötte upp grabbarna för nån öl på stan som brukar sluta i många öl så att säga. Saknar att gå ut på stan och ta några glas. Men har liksom ingen att göra det med längre vilket är så trist. Så man hamnar hemma med datorn i knät iklädd mysisar och dricker cola zero :) 
 
Imorgon är jag sugen på att åka på mio och spana in deras nya fina butik som jag inte hunnit göra än och kanske handla lite nytt hem. Får se om jag kan få tag i nån som kan tänka sig dricka nån drink med mig, behöver komma ut i nån annan miljö än birsta och min lägenhet haha. 
 
Annars så har jag fått en remiss till magnetröntgen i uppsala för att försöka få reda på vad som egentligen är fel med mitt knä. Är så fruktansvärt trött på att konstant gå runt med smärta och ett supersvullet vänsterben. Och efter dessa månader nu så är jag på bristningsgränsen till att inte orka med något längre då inget verkar hjälpa. Låter kanske fjantigt att klaga så över ett knä. Men när man gått med en konstant smärta dag in, dag ut sen i november så är man inte så glad längre. Och att knappt kunna ha byxor för att benet är så svullet längs hela låret... Må detta gå att lösa innan våren kommer. Så jag kan hinna träna lite innan semestern. Och slippa smärtan!! 
Nog om det, nu ska jag ta och pyssla vidare innan jag går och lägger mig. J lär bli sen som vanligt så min sömn på helgerna är alltid kass haha. Puss.
 

Kommentera här: