I just called to say I love You.

Lördag och bakfyllan har spökat i min kropp hela dagen lång haha. Igår jobbade jag till tre, åkte hem och sen kom Mickis till mig. Vi åt middag och började göra oss i ordning inför kvällen, jag hade snyggaste lockarna i håret som Mickis fixade och sen började vi föra! Hade så jäkla roligt med henne, pratade minnen, spelade spel, och åkte in till stan och var där strax före halv tolv. Gled in på Oscar och dansade, drack drinkar och träffade på älsklings Ida och min världens bästa killkompis Jacob! Drog med mig Jacke till bordet där Jeppe satt vid med sina vänner och överraskade dom haha. Sen bjöd Jacke mig på en drink, vi hade skrattfest och jag blev ganska mycket på lyset hahah. J var ute med Edvin och några fler, Edvin är nog den goaste killen ändå, så snäll! Vi drog och käkade på KC sen tog vi en taxi hem till Jesper, vaknade imorse och insåg att denna dag skulle bli tuff, mådde piss och ville dö. Det märks att man aldrig är ute längre kan jag meddela. Piggnade på mig idag vid tre tiden, tog en dusch och fick i mig lite mat. Nu ikväll har vi käkat thaimat och myst på då Pappa och Carro är ute och äter middag med några vänner. Imorgon ska jag gymma vid elva med J sen jobbar jag 14-18 på Riva!
 
Puss puss!
 
 

Kommentera här: