LIFE

Hej, Augusti är här och sommaren börjar sakta men säker krypa till kojs igen. Sorligt nog. Jag går in i min sista vecka på semestern och hoppas att jag får se solen lite till innan jobb väntar dag in och dag ut igen. Nu under semestern har jag jobbat lite med Nuskin, haft lite möten och produktvisningar och känner att det är riktigt häftig allt det här. Mål är satta och nu väntar bara en massa utmaningar för att komma dit jag vill :) 
Annars så fyller Lena, Jespers mamma, år imorgon och Sofia på fredag. Pappa och Soffan drar ner till sthlm över helgen så får se när jag ska fira henne. Blir även troligen kräftskiva på onsdag, som jag längtar. Och lite möten och sånt :) Hoppas även på att hitta på något roligt i helgen, hade först planer på att gå på sensommar, men tror inte att det blir av. 
 
Ha det bra, puss och kram!
 

Kommentera här: