Bryter ihop

Och jag har tenta om en vecka lite drygt, sitter med världens svåraste kurs och förstår verkligen ingenting av bokslut, som är en av de större delarna på tentan. Det jobbiga är att man heller inte kan ta hjälp av någon, och jag behöver verkligen hjälp nu, så fruktansvärt mycket. När jag sökte ekonomi så tänkte jag att det skulle bli roligt men såklart även utmanande. men att sitta dag in och dag ut med uppgifter som man inte förstår, det tär på en och gör så att motivationen sänks till noll. Jag har nästa gett upp denna kurs nu, för om jag inte förstår nu, hur ska jag då förstå allt på tentan när jag inte har några böcker/klasskamrater osv att fråga? usch och fy. Vill bara ha nästa kurs nu, få ett E i denna och släppa dessa ton på axlarna som man bär runt på var eviga dag. Ciao

Kommentera här: