Ös på bråvalla, stillsamt hemma

Och det är lördag, jag jobbade min sista dag ute på åstön och det känns rätt skönt om jag ska vara ärlig, ligger så långt bort och att cykla den sträckan tar lite på krafterna :) Gårkvällen avslutades med grillning med familjen, sedan såg vi på jägarna och myste på. idag är det mulet men varmt ute, ska strax börja röja för altanen sedan blir det nog bad i havet. Ikväll ska vi grilla en fet oxfilé, kommer bli hur bra som helst! Annars så är jag rätt avis på de sm är på bråvalla, får se alla grymma artister och dj:s, dansa i lera och skratta i regn, må så jävla bra helt enkelt. Men jag tar igen det nästa år, för då ska jag festivala. Och nästa vecka blir det gatufesten, så får väl köra hårt då! Nu ska jag sätta volymen på max och kötta på här så att vi kan börja bygga en altan så snart som möjligt!! Puss

Kommentera här: