Netflix

Måndag igen och dagen är snart över. Jag har jobbat i vanlig ordning och haft en bra dag på jobbet. Fick sovsällskap av Mickis inatt då det var snöstorm igår. Mysigt, och tur i oturen för mig. Man märker verkligen av skillnaden av att komma hem till en lägenhet som är "tom" och när man har någon att dela sin vardag med.. Saknar att komma hem, pussas Hej och äta middag framför något på Netflix. Nu känns allt bara väldigt ensamt liksom. Men men. Det är bara att bita ihop. 
Mår även så himla illa på mina tabletter igen och kvällarna har blivit hemska. Vill bara att något ska bli positivt i mitt liv för en gångs skull. Men just nu känns det motigt. Längtar till onsdag iaf, då ska jag på lägenhetsvisning och på kvällen ska jag ut och äta med jobbet 🖤 
Ska försöka hitta något att se på Netflix nu, kanske en romantisk komedi som man kan böla till, hehe. 
Kram 

Kommentera här: