Spontant besök

Ännu en dag är förbi, jag har precis tvättat av mig sminket, smörjt in ansiktet med mina nya krämer och borstat tänderna. Bästa känslan. 
Dagen har spenderats på jobbet och i dessa lugna tider blir dagarna extra långa tyvärr. Hoppas på lite nya varor imorgon! 
Igår kväll åkte jag med pappa efter jobbet och fick hjälp att ta bort granen. Lagade lite middag hemma hos dem, blev Lax & potatismos, mysigt värre. Efter middagen åkte jag och pappa till farmor som varit lite sjuk i några dagar, så fint att få rå om henne lite och se hur hon uppskattar sällskap om kvällarna. Vi drack te, åt goda kakor och surrade på om allt mellan himmel och jord. Kom hem vid 23 och då var jag helt slut och somnade som en stock. 
Nu väntar 2 dagar till på jobbet, sen tar jag långhelg 👏🏻 
Kram och natti natt ❣
Går och längtar till vintern som aldrig kommer.. Så konstigt att det är barmark och plusgrader i januari? Blåsigt och jäkligt. 
Föredrar snö och några minusgrader, och gärna lite glimtar av solsken om jag får önska. Allt blir så mycket vackrare då. Och ljusare❄

Kommentera här: