Safe in your arms

Det är onsdag kväll och jag har sett ett av mina favoritprogram, ätit middag sent i soffan (som vanligt) och nu lyssnar jag på musik. Älskar att ligga i soffan och lyssna på olika melodier, gärna på hög volym så man känner musiken enda in i hjärteroten. 
Imorgon är det torsdag och jobb igen, sen väntar tre dagars ledighet för min del. Alla hjärtans dag ska spenderas med pappa vid lunch och kvällen med tjejerna, bästa. 
Känner mig faktiskt väldigt lycklig nu. Är i en bra fas i livet, där allt bara rullar på. Och jag mår bra. Bättre än på så länge. På alla plan.
Jag tror verkligen att denna vår som väntar, kommer bringa mig något gott. Den känslan är magisk att ha. Och jag hade aldrig ens kunnat drömma om att få känna mig så pass hel som jag gör idag, bara ett år efter att jag gick i spillror. 
Tacksamhet. Det är vad jag känner. Och lyckan till livet, att få leva, där allt kan hända.
Sov gott. Kram! 

Kommentera här: