En stor bukett blommor

Ni som känner mig vet hur mycket jag uppskattar en fin bukett blommor. Och då det är alla hjärtans dag imorgon så passade jag på att unna mig en smällkaramell i blomsterväg, världens finaste bukett. De som jobbar på blosterhandeln där jag oftast köper mina blommor, är alltid tacksam över mina val, det brukar till och med berömma mig haha. Och vissa gånger tycker de att jag ska börja jobba hos dem. - vilket inte hade varit helt tokigt då jag som sagt älskaaaar blommor. 🖤
Tänk så trevligt imorgon när jag vaknar och ska äta lite frukost när det står en stor härlig bukett som pryder mitt matbord, himmelsk. Nästan så man kan tro att nån annan har gett mig den haha. 
(Vakterna skrattade åt mig idag då de insåg att jag köpte blommor åt mig själv, a girl gotta do, what a girl gotta do). 
Handlade även inför lunchen imorgon, ska laga lax med Västerbottenostsås & potatis, gott. Och sen fick jag mig ett litet städryck och tog jag i småsaker som legat och skräpat ett tag. Blir så mysigt att bara få sätta sig och njuta en stund framför Tv:n och tända en massa ljus efter att man gjort lite nytta. 
Nu börjar i alla fall min långhelg och jag ska försöka fylla den med glädje och kärlek till de jag håller nära. Ta hand om er, puss! 

Kommentera här: