All your Days

Hej måndag, Hej ny vecka! 
Idag har jag sovit ut, lyssnat på podd i timmar, duschat länge och varit på sjukhuset och lämnat prover. Handlade hem ingredienser till pizza och röjde undan lite i köket när jag kom hem igen. Han  även tvätta en tvätt, borde ha tvättat en till men det får bli en annan dag hehe. 
Sen bakade jag pizzor för fulla muggar. En grönsakspizza med zucchini och en med salami. Gott. Nu ligger jag i soffan, har skrollat på telefonen ett bra tag och ska väl strax göra mig redo för att sova, min kvällsrutin är så härlig. En kopp te, sen tvätta av sminket, en ansiktsmask eller skrubb, nattkräm och en ansiktskräm. Känns så fräsch att gå och sova då. 
Imorgon jobbar jag till stängning igen, vi har haft många bra dagar så hoppas det håller i sig nu. Vi vann faktiskt januari månad som "bästa butiken" så kul!! Och som vi kämpat för det. 
Hoppas er vecka blir bra, jag ska bara ta dagarna som de kommer, och vem vet? En dag kanske man blir överraskad av något som får en att le ännu mer. 
Kram 💕




Kommentera här: