Julhandla

Och så var denna gråa onsdag över, jag har hunnit med att fixa mina fransar hos Anna och sedan tog jag bussen mot Birsta och satte igång med att handla julklappar. Mötte upp syrris när hon slutade jobbet, åt middag och strosade runt i butikerna och fick lite inspiration. Jag landade sedan på mitt älskade Cerveris och handlade en hel del julklappar där och hoppade in i kassan när det var lite kris haha, längtar till fredag!! 
Nu känns det i alla fall riktigt skönt och jag är på god väg med alla julklappar. Ska beta av några till imorgon och på fredag sen är jag nog rätt klar! Känns så himla härligt att bara kunna njuta i december och slå in lite julklappar om kvällarna i lugn och ro. 
Imorgon väntar en ledig dag igen och då ska jag springa några ärenden på stan och sen kommer Moa över på middag, mysigt❤
Ska även försöka ta tag i min garderob... den är kaos deluxe 😅
Hoppas ni får sova gott, kram!

Kommentera här: