Hej vad det går

Hej hjärtan, 
Denna Måndag är snart över och min dag har spenderats på jobbet med Sandris & Verran. Bra kombo! 
Åt tomtegröt till lunch och druckit lite för mycket vaniljte, tryckt flera Pink Lady äpplen (mina favoriter) och försökt få igång min kropp som är sååå trött. Måste vara årstiden med detta konstanta mörker. Sen så är det ju även ett känt tecken (just tröttheten), när det kommer till min sjukdom. 
En annan grej som jag funderar på just nu är hur fasen 1 år kan gå så snabbt?? Vi hade ju nyss julhandel? Skrämmande. Om tre veckor är det dagen före julafton och jag har i detta nu då precis kommit till ro efter sista långpasset innan ledighet. Förstår ni hur nära det är? Jag är helt chockad haha. 
Och snart går vi in i ett nytt decennium, 2020. 
Vi ska fira in det nya året med dunder och brak. Hej vad det ska gå! Och kul ska vi ha, jag och tjejerna. ❤
Kram på er,

Kommentera här: