Januari.

Fredagkväll och jag har varit ledig dagen till ära efter 8 heldagar på jobbet. Ganska behövligt ändå. Januari har verkligen susat förbi. Sen sist har jag mest som sagt hängt på jobbet, tagit hand om en sjukling här hemma, fyllt på fransarna, fått sprutor i knät och tappat plånboken- som åter igen finns hos mig, tack och lov. 
Idag har jag storstädat och fått lite vårfeeling här hemma, köpte mig lite nya fina blommor igår och satte små fina gerbera i nyinköpta småvaser, finfint! Annars så har jag varit och kramats med min butikschef som för tillfället jobbar i stan i några månader, gud som jag saknar henne. Och sen handlade jag lite mat till kvällens middag, tacopaj fick det bli idag, och det blev en succé! 
Vi hyrde en film på viaplay (dunkirk) och mumsade i oss middagen, nu ska jag ta och leta lite resor då vi troligen sticker iväg en gång till i slutet av sommaren <3 
Ha det fint, puss!
 
 
 

Kommentera här: