Turkost vatten & tuffa tider

Hej och hallå! 
Jag går mest och drömmer mig bort till värmen dagarna lång. Turkost vatten, värme mot huden och solkysst kropp. Saknar värmen så. Och att vara brunbränd, istället för att gå runt blek och grå som man hör nu haha. 
Ska försöka få J att kolla på nån resa framöver, skulle vara skönt att resa som vi gjorde förra året. Min kropp mådde så bra då. 
Annars så fick vi ett ganska tungt besked på jobbet igår. Framtiden känns lite halvdan och vi alla är nog lika ledsna inombords. 
En dag i taget! 
Något som däremot känns så kul är att Moa flyttar hem om typ 1 vecka, äntligen!! 
Ska verkligen bli bättre på att umgås med mina vänner i år. Bara min kropp blir lite piggare, denna ständiga trötthet jag lider av håller på att göra mig tokig bokstavligt talat. Det är som att luften går ur mig så fort jag kommer hem från jobbet. Och på en ledig dag så orkar jag knappt ta mig upp ur sängen. Så illa är det. Måste bli ändring. Ska iaf försöka träna igen så fort jag blir av med min hosta. Det brukar jag må bra utav. Och sen får vi se vad jag ska börja äta för medicin också. Inte jättepeppad om jag ska vara ärlig. Men förhoppningsvis kommer det gå bättre denna gång. Fick även en tid på röntgen idag för bröstrygg, lungor och nacke. Måste dock boka om den tiden då jag har ett viktigt möte på jobbet just den tiden.. vad är oddsen?? 
Nu ska jag ta och plocka ihop tvätten som jag hängde igår kväll, Kram på er! 

Kommentera här: