Tisdag

Och så var det tisdag igen, gårdagen på jobbet var så kul. Byggde upp en ny kampanj och hann nästintill med allt på hela dagen, fantastiskt! Kändes skönt att rensa bort rea och julartiklar för lite nyheter och gröna toner. 
Idag är jag ledig, har en fot som krånglar vilket känns sådär då jag hade tänkt gå ut och gå.. Har ju ingen medicin just nu så kroppen mår väl inte jättebra pga det, men den 17e ska jag till min läkare igen, så får se hur det blir efter det! 
Ska slänga igång en tvätt nu sen ska jag försöka plocka bort julen, inte för att jag egentligen vill det men nu måste det göras haha. Kommer kännas så tomt här hemma när man tar bort granen.. 
Hoppas ni får en fin dag, nu ska jag ta tag i allt här hemma och sen ska jag laga en currygryta till middag, Kram!! 
Mina lovebirds ❤

Kommentera här: