Jobb jobb jobb

Hello, 
Lördag och jag har precis kommit hem från jobbet. Var ändå en hel del folk på Birsta med tanke på vilken månad det är, kul! Igår efter jobbet kom In och hämtade upp mig sen åkte vi hem till pappa och åt middag. Farmor och Monica var även där, mysigt att ses allesammans för engångs skull. 
Nu ikväll blir det väldigt lugnt, är så trött. Blir snart galen av denna trötthet?? Minns inte senast jag kände mig utvilad, pigg och alert. 
Ska i vilket fall som helst göra fajitas till middag och kanske att jag orkar bädda nytt. Sen väntar jobb imorgon igen och även på måndag. Mest av allt skulle jag vilja packa väskan och åka till ett varmt land och vila upp min stackars kropp. Och bota min psoriasis som har exploderat ut i ansiktet som vanligt.... Så irriterande. Kan känner sig så ful hela tiden. 
Är sugen på att träna också, vet dock inte hur kroppen orkar, men jag ska försöka! På tisdag är jag ledig så kanske får bli ett litet pass då. 
Kram ♡

Kommentera här: