Första Veckan

Och så var årets första vecka förbi. Imorgon väntar jobb för både mig och J igen, han som har varit hemma sen den 21a december har ganska mycket ångest nu haha. För min del är det mest som vanligt, längtar mest till varmare breddgrader med det får jag nog fortsätta göra i några månader till. 
Var väldigt lugnt på jobbet idag så hann med en hel del småfix som behövdes göras, bland annat sortera upp lagret någorlunda så man hittar alla varor lätt haha. Var kaos på vissa hyllor efter julruschen. Kom hem strax före 19, gjorde lite middag till oss och såg på en film. Åt lite efterrätt oxå, det får man göra på söndagar 🌿 
Nu måste jag sova så jag har energi till morgondagen, då bygger vi vårnytt i butiken, så kul♡ Ska köpa hem några nya krukor som vi fått in, så det inte blir allt för tomt och tråkigt när julen plockas bort. 
Kram 
Tänker införskaffa mig dessa till ena fönstret i köket, lite gröna växter i olika former blir nog trevligt nu mot våren! 

Kommentera här: