Födelsedagsfirande

Hello! 
Torsdag och en ledig dag för mig. Mjukstart. Jobbade till 18 igår och gjorde en supergod kycklingsallad till middag med en massa gott i och vitlökskrutonger till, yum. 
Idag har jag inte gjort allt för mycket, myst på här hemma bara innan det var dags att göra sig iordning gör att åka hem till Jespers familj, Mats fyller år dagen till ära så blev middag där idag! Jag och Lena stod för matlagningen, jag gjorde en härlig sallad och tårta med hallon och vit chokladmousse. Mums! Och Lena gjorde kotletter i ugn m ris och potatis. Så gott var det! 
Nu tänkte jag kika lite på datorn sen väntar sängen då jag har öppning imorgon. Sen ska vi äta middag hos Pappa imorgon, trevligt! 
Kram 
Haha, obligatorisk 1a maträtt på nya året. Pizza från grannarna på andra sidan gatan ♡

Kommentera här: